Co mam zrobić w przypadku braku połączenie GPRS na moim terminalu płatniczym?

  • W przypadku niewystarczającej siły sygnału nadawczego lub przy wskazaniu „No GPRS Signal found” odczekaj kilkanaście sekund (chwilowy zanik sygnału). W przypadku terminala mobilnego spróbuj zmienić lokalizację terminala pochodząc z nim do okna lub wychodząc na zewnątrz.
  • Wykonaj ponowne uruchomienie terminala (Wyłącz terminal poprzez naciśnięcie i przytrzymanie przez 5 sekund żółtego przycisku „Corr” na terminalu, a następnie włącz go ponownie. W ciągu ok. 2 minut terminal będzie ponownie gotowy do pracy).
  • Wyjmij i włóż z powrotem kartę SIM (czynności należy wykonać tylko gdy terminal jest wyłączony i odłączony od zasilania sieciowego).

 

Jeśli powyższe działania nie spowodują oczekiwanej poprawy, zwróć się do naszego zespołu wsparcia technicznego pod numerem +48 22 290 60 30 wybierając odpowiedni numer wewnętrzny (wsparcie i pomoc techniczna).

Aktualności

Szansa na rozwój Twojego biznesu.

Dostawca nowoczesnej platformy do obsługi usług płatniczych i usług dodanych. Wygodna, kompleksowa usługa Multipay – szansa na rozwój Twojego biznesu. Dowiedz się więcej i skorzystaj z naszej oferty już dziś.

OFERTA

Oferta naszych rozwiązań.

Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą naszych rozwiązań uwzględniających potrzeby Klientów w zakresie zaawansowanych technologicznie terminali POS i dostępnych na nich usług.

Copyright 2021 © Multipay Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone