Co mam zrobić w przypadku braku połączenie GPRS na moim terminalu płatniczym?

  • W przypadku niewystarczającej siły sygnału nadawczego lub przy wskazaniu „No GPRS Signal found” odczekaj kilkanaście sekund (chwilowy zanik sygnału). W przypadku terminala mobilnego spróbuj zmienić lokalizację terminala pochodząc z nim do okna lub wychodząc na zewnątrz.
  • Wykonaj ponowne uruchomienie terminala (Wyłącz terminal poprzez naciśnięcie i przytrzymanie przez 5 sekund żółtego przycisku „Corr” na terminalu, a następnie włącz go ponownie. W ciągu ok. 2 minut terminal będzie ponownie gotowy do pracy).
  • Wyjmij i włóż z powrotem kartę SIM (czynności należy wykonać tylko gdy terminal jest wyłączony i odłączony od zasilania sieciowego).

 

Jeśli powyższe działania nie spowodują oczekiwanej poprawy, zwróć się do naszego zespołu wsparcia technicznego pod numerem +48 22 290 60 30 wybierając odpowiedni numer wewnętrzny (wsparcie i pomoc techniczna).

Aktualności

Szansa na rozwój Twojego biznesu.

Dostawca nowoczesnej platformy do obsługi usług płatniczych i usług dodanych. Wygodna, kompleksowa usługa Multipay – szansa na rozwój Twojego biznesu. Dowiedz się więcej i skorzystaj z naszej oferty już dziś.

OFFER

Multipay offers

Multipay offers a comprehensive set of services connected with the acceptance of payment instruments (including payment cards) and the additional services rendered with the use of POS payment terminals.

Customer Zone

Online statements

The eBOK enables to review online statements or detailed reports and to download invoices for the use of the POS terminal.

Copyright 2016 © Multipay Sp. z o.o. All rights reserved