- W przypadku niewystarczającej siły sygnału nadawczego lub przy wskazaniu „No GPRS Signal found” odczekaj kilkanaście sekund (chwilowy zanik sygnału). W przypadku terminala mobilnego spróbuj zmienić lokalizację terminala pochodząc z nim do okna lub wychodząc na zewnątrz.
- Wykonaj ponowne uruchomienie terminala (Wyłącz terminal poprzez naciśnięcie i przytrzymanie przez 5 sekund żółtego przycisku „Corr” na terminalu, a następnie włącz go ponownie. W ciągu ok. 2 minut terminal będzie ponownie gotowy do pracy).
- Wyjmij i włóż z powrotem kartę SIM (czynności należy wykonać tylko gdy terminal jest wyłączony i odłączony od zasilania sieciowego).
Jeśli powyższe działania nie spowodują oczekiwanej poprawy, zwróć się do naszego zespołu wsparcia technicznego pod numerem +48 22 290 60 30 wybierając odpowiedni numer wewnętrzny (wsparcie i pomoc techniczna).