Co mam zrobić w przypadku awarii urządzenia?

Awarię terminala POS należy zgłosić do zespołu wsparcia technicznego pod numerem +48 22 290 60 30 wybierając odpowiedni numer wewnętrzny (wsparcie i pomoc techniczna). W celu przyspieszenia obsługi należy przygotować numery TID oraz MID urządzenia. Numery te znajdują się na każdym wydruku potwierdzenia transakcji. Numer TID (lub POS ID) składa się z 8 cyfr a numer MID składa się z 12 cyfr.

Aktualności

Szansa na rozwój Twojego biznesu.

Dostawca nowoczesnej platformy do obsługi usług płatniczych i usług dodanych. Wygodna, kompleksowa usługa Multipay – szansa na rozwój Twojego biznesu. Dowiedz się więcej i skorzystaj z naszej oferty już dziś.

OFERTA

Oferta naszych rozwiązań.

Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą naszych rozwiązań uwzględniających potrzeby Klientów w zakresie zaawansowanych technologicznie terminali POS i dostępnych na nich usług.

Copyright 2021 © Multipay Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone