Co mam zrobić w przypadku awarii urządzenia?

Awarię terminala POS należy zgłosić do zespołu wsparcia technicznego pod numerem +48 22 290 60 30 wybierając odpowiedni numer wewnętrzny (wsparcie i pomoc techniczna). W celu przyspieszenia obsługi należy przygotować numery TID oraz MID urządzenia. Numery te znajdują się na każdym wydruku potwierdzenia transakcji. Numer TID (lub POS ID) składa się z 8 cyfr a numer MID składa się z 12 cyfr.

Aktualności

Szansa na rozwój Twojego biznesu.

Dostawca nowoczesnej platformy do obsługi usług płatniczych i usług dodanych. Wygodna, kompleksowa usługa Multipay – szansa na rozwój Twojego biznesu. Dowiedz się więcej i skorzystaj z naszej oferty już dziś.

OFFER

Multipay offers

Multipay offers a comprehensive set of services connected with the acceptance of payment instruments (including payment cards) and the additional services rendered with the use of POS payment terminals.

Customer Zone

Online statements

The eBOK enables to review online statements or detailed reports and to download invoices for the use of the POS terminal.

Copyright 2016 © Multipay Sp. z o.o. All rights reserved