Jaki jest czas usunięcia awarii terminala POS?

Czas usunięcia awarii jest uzależniony od opcji serwisowej uzgodnionej w momencie podpisywania umowy. Maksymalny czas usunięcia awarii terminala nie przekroczy 48 godzin od chwili zarejestrowania zgłoszenia. W przypadku braku możliwości zdalnego usunięcia awarii, terminal zostanie wymieniony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia.
Dla najwyższych pakietów serwisowych gwarantowany czas usunięcia awarii to 6 godzin.

Aktualności

Szansa na rozwój Twojego biznesu.

Dostawca nowoczesnej platformy do obsługi usług płatniczych i usług dodanych. Wygodna, kompleksowa usługa Multipay – szansa na rozwój Twojego biznesu. Dowiedz się więcej i skorzystaj z naszej oferty już dziś.

OFERTA

Oferta naszych rozwiązań.

Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą naszych rozwiązań uwzględniających potrzeby Klientów w zakresie zaawansowanych technologicznie terminali POS i dostępnych na nich usług.

Copyright 2021 © Multipay Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone